2024 meetings
2024 meetings
2024 meetings
2024 Board Meeting Schedule (Adopted December 13, 2023)
Horario de Juntas de la Mesa Directiva 2024 (Adoptado, diciembre 13, 2023)
Board Meetings
Next Meeting/
Próxima Reunión
Next Meeting/ Próxima Reunión
Next Meeting/
Próxima Reunión
Wednesday, November 13 / miércoles 13 de noviembre
Regular Board Meeting / Reunión regular
6:00 p.m. Closed Session/ Sesión Cerrada
7:00 p.m. Public Session / Sesión Pública
Meeting Location/ Lugar de reunión
Meeting Location/ Lugar de reunión
Meeting Location/ Lugar de reunión
Note: Change of Location / Cambio de Ubicación
E.A. Hall Middle School Auditorium
201 Brewington Avenue
Watsonville, CA 95076
To Comment and View/ Comentar y Ver
To Comment and View/ Comentar y Ver
To Comment and View/ Comentar y Ver
Commenting and Viewing the Board Meetings:
- Viewing: The meeting will be live streamed and available to the public on the live streaming link.
- Public Comment: Those who wish to address the Board during public comment may do so by completing a speaker card in person.
- Each public comment is limited to no more than two (2) minutes (unless otherwise announced by the Board President).
- You must submit this card prior to the discussion of the agenda item you wish to speak to; once an item has begun, cards will not be accepted for that item. For the record, please state your name at the beginning of your statement. The Board shall limit the total time for public input on each agenda item to 30 minutes. With Board consent, the President may increase or decrease the time allowed for public presentation, depending on the topic and the number of persons wishing to be heard. The President may take a poll of speakers for or against a particular issue and may ask that additional persons speak only if they have something new to add.
Para comentar o ver la reunión de la mesa directiva:
- Ver: Las reuniónes serán transmitidas en vivo y serán disponibles en el enlace de transmicion en vivo.
- Comentario público: Aquellos que deseen dirigirse a la Mesa Directiva durante los comentarios públicos pueden hacerlo completando una tarjeta de orador en persona.
- Cada comentario público se limitará a no más de dos (2) minutos (a menos que la Presidenta de la Mesa Directiva indique lo contratrio).
- Debe entregar esta tarjeta antes de la discusión del tema de la agenda del que desea hablar; una vez que un artículo ha comenzado no se aceptarán tarjetas para ese artículo. Para que conste, indique su nombre al comienzo de su declaración. La Mesa Directiva limitará el tiempo total para la opinión pública sobre cada tema de la agenda a 30 minutos. Con el consentimiento de la Mesa, la Presidenta podrá aumentar o disminuir el tiempo permitido para la presentación pública, dependiendo del tema y del número de personas que deseen ser escuchadas. La Presidenta puede realizar una encuesta entre los oradores a favor o en contra de un tema en particular y puede pedir que hablen más personas solo si tienen algo nuvo qeu agregar.